سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنندج- آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مریوان دراستان کردستان روز شنبه برگزار و این رخداد فرهنگی با معرفی گروه‌های برتر بکار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس انتخاب هیات داوران در بخش کارگردانی نفر اول نرگس خاک کاراز ملایر بود که جایزه خود را برای نمایش -یک قوری حرف دم نکشیده > دریافت کرد.

دیگر جوایز این بخش نیز به علیرضا دهقانی از تهران و امیرحسین شفیعی از ورامین اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه و لباس لوح تقدیر و دو میلیون ریال وجه نقد به احمد و امید مردانی به خاطر نمایش -عبور ممنوع> از بروجن اهدا شد.

همچنین جایزه اصلی در بخش طراحی به مهدی حبیبی برای نمایش یک قوری حرف دم نکشیده از ملایر تعلق گرفت.

در بخش موسیقی دیپلم افتخار به همراه پنج میلیون ریال به مرتضی سعیدی راد از سیاهکل اهدا شد.

در بخش طرح و ایده جایزه سوم به احمد و امید مردانی برای نمایش عبور ممنوع و جایزه دوم به نرگس خاک کار اهدا شد.

جایزه اول بخش ایده نیز به فرامرز قلیچ خانی برای نمایش در شهر داده شد.

در بخش بازیگری زن جوایز دوم و سوم به ترتیب به آزاده حسینی و لیلا جنیدی از ورامین داده شد و جایزه اول را نرگس خا ک کار گرفت.

در بخش بازیگران مرد جایزه سوم به طور مشترک به سیاوش وفایی نژاد ، روح الله ثنائی و بهنام ترقی داده شد و مختار محمدی و کمال نوجوان برای نمایش مجسمه به طور مشترک دوم شدند و فرامرز قلیچ خانی نیز جایزه اول این بخش از جشنواره را کسب کرد.

در این دوره از جشنواره از سوی مردم نیز دو نمایش انتخاب شد نمایش‌های - پوتین> به کارگردانی علی نوریان از نظرآباد و نمایش -زندگی یک بار مصرف> به کارگردانی کژال راستین از مریوان نمایش‌های برگزیده مردمی این جشنواره بودند.

جایزه ویژه هیات داوران این دوره از جشنواره به هنرمند چهار ساله به نام کیانا حیدری اهدا شد.

در این دوره از جشنواره ? ???نمایش به طور قطع و ? ???نمایش به صورت مشروط انتخاب شدند که این نمایش‌های در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال شرکت می‌کنند.

در آیین اختتامیه که در حاشیه دریاچه زریوار برپا شد از نماینده گروه آلمانی، -میشل مکس> و عوامل اجرایی این جشنواره کریم خاوری، اقبال درخشانی و مختار قادری تقدیر شد.

در این مراسم حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین مسافر آستانه مدیر مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از مسوولان استانی و کشوری حضور داشتند.


نظر()

 فوتبال...   

مشخصات مدیر وبلاگ

سووشون [11]

روستای دنگیزک در 2کیلومتری نظرآباد و 2کیلومتر هشتگرد قرار دارد که با آب و هوا مناسب محل خوبی برای زندگی است واین روستا نزدیک به2000 جمعیت دارد و در شهرستان نظرآباد قرار دارد دنگیزک از دیرباز قطب فرهنگی نظراباد بوده است من که میمرم چرا با عشق با ایمان نمیرم از برای کشور م وطنم ایـــــــــــــــران نمیرم به امید ایرانی آباد ، آزاد و سرفراز
ویرایش

لوگوی دوستان




ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ